رضایت مندی شهروندان از عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: بازخورد‌های بسیار خوبی از عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در بین مردم وجود دارد.

اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم خدماتی که در شهر‌ها انجام می‌شود را می‌بینند و رضایت مندی آنان از خدمات شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی باعث افزایش اعتماد در بین مردم می‌شود. 

او افزود: گاهی آسفالت یک کوچه، جدول گذاری، ایجاد پارک یا حتی جمع آوری معتادین متجاهر به عنوان فعالیت روزمره شهرداری محسوب می‌شود در حالی که رضایت مندی مردم را جلب می‌کند.

 عزیزی ادامه داد: این اقدامات را مردم از ما توقع دارند و باعث می‌شود بخشی از بی اعتمادی که گاهی به واسطه برخی از اتفاقات موجب نارضایتی شده کمتر شده و افزایش رضایت مندی را در بر داشته واعتماد مردم را شاهد باشیم و این رضایت مندی باعث افزایش سرمایه نظام می‌شود.

عزیزی افزود: عموم مردم معمولا برای اقدامات انجام شده تفکیک قائل نیستند و همه را به عنوان مسئول می‌شناسند و لذا در مدت زمانی که تا انتخابات پیش رو داریم، از شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد توقع داریم که در راستای رضایت مندی بیشتر مردم تلاش کنید.

او ادامه داد: البته با توجه رصد هفتگی که از رویداد‌ها و عملکرد ارگان‌های اجرایی استان داریم، بازخورد‌های بسیار خوبی از عملکرد شورای شهر و شهرداری یزد در بین مردم وجود دارد و برنامه ریزی درست باعث افزایش این رضایت مندی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت:به عنوان پیشنهاد درخواست داریم توسط اعضای شورای اسلامی شهر یزد بازدید‌های میدانی از مناطق مختلف شهری انجام شود و نشست‌های مردمی برای بررسی مشکلات بیشتر شده و رفع مشکلات مناطق مختلف در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست مقرر شد جلسه‌ای خاص انتخابات در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد برگزار و در رابطه با اقدامات مرتبط با ستاد انتخابات استان یزد تصمیم گیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
کدام آدمی گفته مردم از شورای شهر راضی هستند خودتان می گویید یا مردم‌ از وضعیت آسفالت ها و اتوبوس ها مشخص است که مردم چقدر از شورای شهر راضی هستند واقعا که
آخرین اخبار