پیوست عدالت و خدمت به مناطق محروم اهواز

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیوست عدالت و خدمت به شهروندان و مناطق محروم اولویت اول شهرداری اهواز باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله کعبی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمات شهری حق الناس عمومی بوده و همه باید دست به دست هم دهیم تا با همکاری، هم افزایی و استیفای حقوق شهروندان بتوان خدمات اولیه را ارائه داد.

او افزود: در گزارشی که شهردار اهواز ارائه داد مشخص است که با تکاپو، عزم، اراده و با تصمیم جدی بنا دارد حقوق مردم اهواز به ویژه در بحث طلب‌های کلانشهر اهواز نسبت به آلایندگی‌های وزارت نفت و دیگر صنایع را مطالبه کند که این مطالبات می‌تواند شهر را تکان جدی دهد.

کعبی بیان داشت: از شهردار خواستم خدمات ابتدیی مانند نظافت، دفع آب‌های سطحی و مشکلات مردم را با تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر اهواز حل کند و زیبنده اهواز نیست که چنین مشکلاتی داشته باشد و پیوست عدالت و خدمت به مناطق محروم اولویت شهرداری اهواز باشد و دیگران نیز در این زمینه هر کمکی که از دستشان برمی‌آید انجام دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در میان شهروندان و تحقق شعار شهر ما خانه ما می‌تواند به پیشبرد و توسعه شهر کمک کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.