‍ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از توزیع بیش از ۸۰۰ بسته‌ غذایی و معیشتی در راستای سفر رییس جمهور به استان کردستان خبر داد.

 پیام جلالی ‍ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان  و فعالیت میز خدمت ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان کردستان جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آبان ماه سال جاری، عنوان کرد: در سفر رییس جمهور به استان با ثبت درخواست خانواده‌های نیازمند، تاکنون بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی به این خانواده‌ها اهدا شده است.

وی گفت: درخواست هر یک از مراجعه کنندگان نیازمند، بعد از مراجعه به ستاد شماره ۲۸ میز خدمت ارتباطات مردمی در جمعیت هلال احمر، درخواست‌ها در سامانه ثبت و بعد از بررسی‌های صورت گرفته، توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان به خانواده‌های نیازمند بسته‌های معیشتی اهدا شده است.

جلالی با بیان اینکه توجه به معیشت قشر آسیب پذیر و کمک به زندگی و تامین بخشی از ضروریات افراد کمتر برخوردار، بخشی از اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر است، بیان کرد: خانواده بزرگ داوطلبان هلال احمر، به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، سرمایه اجتماعی بی بدیلی است و با توان اعضای داوطلب تلاش می‌شود تا بخشی از نیاز‌های نیازمندان رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.