مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به مزایای طرح ثبت نام در کشت قراردادی گفت : کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند از ۲۰ درصد تخفیف بیمه محصولات کشاورزی برخوردار می‌شوند ضمن آنکه از جایزه قرارداد به میزان هر تن ۱۵۰ هزار تومان نیز برخوردار می‌گردند.

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : دولت در برابر ثبت نام کنندگان در طرح متعهد می‌شود که محصولات آن‌ها را به قیمت تضمینی که ابلاغ می‌کند با هر شرایطی خریداری کند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به سهمیه تعاون روستایی در عقد کشت قراردادی در سال جاری افزود: بیش از ۷۰ هزار هکتار گندم آبی و ۲۵ هزار هکتار دیم به عنوان سهمیه تعاون روستایی استان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بهره بردارانی که کار کاشت محصول در اراضی کشاورزی خود به پایان رسانده اند نیز می‌توانند قرارداد خود را منعقد و به ثبت برسانند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

صفایی با بیان اینکه از ابتدای آذر (زمان آغاز طرح) تا روز گذشته ۷۰۴ هکتار قرارداد بهره برداران اراضی کشاورزی استان در این سامانه به ثبت رسیده است افزود: کشاورزان با ثبت قرارداد خود در این سامانه علاوه بر اینکه از تخفیف بیمه محصولات کشاورزی استفاده می‌کنند می‌توانند از دیگر مزایای آن برخوردار شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.