نماینده ولی فقیه:

دانشجویان الگوی مطالبه گری هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در جمع دانشجویان گفت: دانشجویان باید روحیه مطالبه‌گری خود را در مسیر درست توسعه دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت روز دانشجو که با استقبال بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی دانشگاه ارومیه و در سال شهید چمران این دانشگاه برگزار شد با اشاره به اینکه دانشجویان الگوی مطالبه گری صحیح در جامعه هستند، گفت: این قشر فرهیخته جامعه باید روحیه مطالبه‌گری خود را در مسیر درست توسعه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اظهار کرد: اهل علم بودن، جوان و شاد بودن، آزاد اندیشی، آرمان گرایی و حضور در صحنه از شاخصه‌های دانشجویی است که باید در همه این موارد با دقت عمل شود.

وی ادامه داد: کلیدواژه اهل علم بودن و حضور در صحنه از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از دانشجویان است که امیدواریم همه دانشجویان در این خصوص اهتمام بیش از پیش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: اهتمام برای تحصیل مولفه اول دانشجویی و دارابودن جهت فکری، سیاسی و انقلابی مولفه دوم این قشر است که توجه به هر دوبخش ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه مطالبه‌گری از خصیصه‌های دانشجویان است، افزود: روحیه مطالبه‌گری در دانشجویان موجب حل و فصل مشکلات می‌شود و هر دانشجویی باید در کلاس خود به گونه‌ای مطالبه کند که جامعه بزرگ در کلاس‌ها تجربه شود.

وی با بیان اینکه باید دانشجویان و جوانان حقوق خود را از جامعه مطالبه کنند، گفت: هر دانشجویی ضمن احیای روحیه مطالبه‌گری خود باید از خود نیز مطالبه کند و از خود حسابرسی کند و ارزش خود در جامعه را بسنجد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.