جهاد تبیین؛ داروی نجات از توطئه ها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین، داروی نجات از توطئه های دشمنان است .

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج دانشجو و طلبه در دانشجویان بسیجی در ارومیه و در همایش پیشگامان رهایی شرکت کرد و با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب با توجه به تجربیات گذشته و روند تهدیدات در آینده تدوین شده‌است، گفت: جهاد تبیین راهکار خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب است و در گام دوم انقلاب هر چقدر جهاد تبیین را بتوان توسعه داد به صورت عملی و به صورت تئوری می‌تواند در شکست دشمنان بسیار اثر بخش باشد.

سردار محمدحسین رجبی افزود: لازم است همه افراد را در مسیر جهاد تبیین همراه خود کنید تا در کمین دشمنان نیافتند و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این راستا بسیار موثر است.

وی گفت: دشمن با اطلاعات غلط در جنگ شناختی دنبال ادراک سازی است و داروی نجات از این توطئه و این درد فرصتی به نام جهاد تبیین است که این یک هنر هنرمندانه می‌طلبد و شامل قشر خاصی نمی‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: برای اینکه گام دوم انقلاب را محکم‌تر برداریم لازم است که از ظرفیت بسیجیان در جهت حل مشکلات و خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان استفاده کنیم که بسیجیان نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

سردار رجبی گفت: یک جبهه موثر داخلی در مقابله با تهدیدات این بسیجیان درست کردند و عنصری معنوی و فعال و راهبردی برای کشورمان شدند و هستند و انواع حلقه‌های توطئه هیا استکبار را بسیجیان گسسته اند.

این فرمانده بسیجی می گوید: ما می‌توانیم بگوییم بسیج یک ظرفیت راهبردی دارد و امام (ره) با ان افق بلند و ددیگاه موثر بنای این شجره طیبه را بنا نهادند و هر تهدیدی را بسیج می‌تواند تبدیل به فرصت کند.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید امتداد بسیج را از زمانی که فرمان تشکیل آن داده شده است تا کنون بدانید امتداد آن در غزه است و در جبهه مقاومت غیر از شاکله بسیج چیزی نمی‌توان دید که از جبهه داخلی به غزه رسیده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: این کارکرد بسیج فقط انحصار به، ولی فقیه ما دارد و در این راستا کارنامه درخشانی برای بسیج در تمامی ابعاد داریم.

۲۹ آبان تا پنج آذر به عنوان «هفته بسیج» نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.