آیین بزرگداشت روز دانشجو با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی، فرماندار ویژه، اساتید و جمعی از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد.

جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی امروز در مراسم روز دانشجو گفت: دانشگاه محور اصلی تحول جامعه بوده و استفاده صحیح از ظرفیت آن به توسعه کشور کمک می‌کند.

وی افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه به جایگاه دانشگاه و مراکز علمی کشور داشته و تلاش می‌کنیم پیوند بین صنعت با بدنه دانشگاه محکم‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید قدر دوران دانشگاه را بدانند، اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین معیار‌های پیشرفت جوامع و گام نخست در توسعه هر کشور پژوهش و فعالیت‌های است که باید مورد توجه دانشگاه و اساتید قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور گفت: امروزه توان علمی و دفاعی کشور در سایه همت و تلاش دانشمندانی بدست آمده که ماحصل دانشگاه‌ها ما هستند.

ذوالفقاری اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی از موضوعات قومی، مذهبی و زبانی گذشته و با اقتدار در بین جوامع اسلامی از مظلومیت مردم سنی مذهب فلسطین دفاع می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.