نماینده ولی فقیه:

کار برای مردم و کسب رضایت الهی دو هدف مهم مدیران باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مدیران استان توصیه کرد: کار برای مردم و کسب رضایت الهی باید دو هدف مهم در فعالیت‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه اخلاق ویژه مدیران با اشاره به این که مدیران و مسئولان باید مشکل مردم را مشکل خود بدانند گفت: کار برای مردم و کسب رضایت الهی دو هدف مهم در فعالیت‌ها باید قرار گیرد و رضایت مردم مهم است، اما اصل نیست و اصل رضایت الهی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: مهم رضایت الهی است و تشویق و یا تهدید مردم نباید در تصمیم انسان در مواقع انجام فعالیت تاثیر داشته باشد.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: در صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) دعا می‌کنند که خداوندا کاری کن که من فقط رضایت تو را برگزینم در مقابل دوستان و دشمنان تا آنجایی که دشمنان از ستم و ظلم من خود را در امان ببینند و دوستان هم بدانند که نظر آنان اگر بر خلاف رضایت الهی باشد در نظر نمی‌گیرم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بر اساس فرمایش امیر المومنین علی (ع) جایگاه فرد در نزد خداوند زمانی مشخص می‌شود که جایگاه خداوند در نظر این فرد در زمان ارتکاب گناه چقدر است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که نزدیکترین راه برای رسیدن به خداوند خدمت کردن به مردم است خاطرنشان کرد: مردم عیال خداوند هستند و محبوبترین شخص در نزد خداوند آن کسی است که به مردم خدمت بیشتری انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.