نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار شد

دبیر برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاهی حاصل تلاش‌های ۳۳ ارگان دولتی، مرکز آموزشی و شرکت دانش بنیان در سال ۱۴۰۲ در محل پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

هژیر میرلاشاری گفت: این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه با شرکت ۳۳ غرفه شامل مراکز آموزش عالی سراسر سیستان و بلوچستان، ارگان‌های دولتی، شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های پژوهشی مراکز علمی و اجرایی استان برگزار شد.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاورد‌های علمی و تحقیقاتی پژوهشگران سیستان و بلوچستان به عموم مردم، هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف استان با یکدیگر و امید آفرینی در میان اقشار مردم از طریق نمایش پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دبیر برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار سیستان و بلوچستان ادامه داد: سنگ بنای اولیه محصولات دانش بنیان شرکت‌ها پژوهش‌های علمی و دانشگاهی است و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند ارتباط میان دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان را تقویت کند.

وی گفت: علاوه‌بر این نزدیک شدن دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان مجموعه‌های دانش بنیان از سویی می‌تواند بسیاری از نیاز‌های زیرساختی استان را با روشی نوین مرتفع سازد و از سوی دیگر باعث بکارگیری شرکت‌های بومی در توسعه و استان نیز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار