معاون سیاسی اجتماعی استاندارسیستان وبلوچستان:

تعامل و هم افزایی در استان با کمک نهاد‌ها و تشکل‌ها امکان‌پذیر است

شریفی گفت: حال استان به واسطه تعامل و هم افزایی مفید دو بخش دستگاه‌های اجرایی و کنشگران اجتماعی در حال بهبود است.

 رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار  در نشست «دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان» که در محل سالن ولایت برگزار شد، اظهار کرد: باور داریم که تشکل‌های مردم نهاد، می‌توانند نقش موثری در جامعه ایفا کنند.
 
وی با بیان اینکه مصمم بر حمایت از سمن‌ها در استان هستیم، افزود: باید از ظرفیت تمام حلقه‌های میانی "سمن‌ها، گروه‌های جهادی و... " در پیشرفت و آبادانی این استان استفاده کنیم.
 
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تصریح کرد: باید آسیب شناسی لازم در زمینه میزان اثرگذاری، کنش گرایی و گره گشایی تشکل‌ها و همچنین تعامل آن‌ها با دستگاه‌ها انجام شود.
 
وی ادامه داد: به دنبال ارتقاء و فعال نمودن تمام تشکل‌های مردم نهاد هستیم.
 
شریفی با بیان اینکه حال استان سیستان و بلوچستان در تمام زمینه‌ها در حال بهبود است، عنوان کرد: تلاش کردیم تا فراتر از مباحث قومیتی، مذهبی و جنسیتی حرکت کنیم.
 
وی با بیان اینکه بایستی استان سیستان و بلوچستان با همکاری و همیاری همه گروه‌ها ساخته شود، تاکید کرد: منظومه پیشرفت استان شکل گرفته و اراده و توان لازم در آن وجود دارد.
 
معاون استاندار سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه حال استان به واسطه تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و کنشگران اجتماعی بهبود یافته است، تاکید کرد: ملزم به سازندگی استان با رویکرد «فرا قومیتی»، «فرا مذهبی» و «فراجنسیتی» هستیم.
 
شایان ذکر است: تشکل‌های مدنی؛ نهادی غیردولتی هستند که به منظور فعالیت در راستای توسعه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ایجاد می‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.