بازگشت ۲۳ کارخانه در بروجرد به چرخه تولید

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از بازگشت ۲۳ کارخانه تولیدی در بروجرد به چرخه تولید خبر داد.

مسلم مرادی در جلسه هم‌افزایی شورای اداری شهرستان بروجرد و مراکز آموزش عالی لرستان که در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) علاوه بر اینکه مذهبی بودند، یک شخصیت انقلابی داشتند و به تبیین حق امامت می‌پرداختند. ما نیز به فرموده مقام معظم رهبری، باید اهل تبیین باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که با مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف روبرو بود و مشکلات زیادی با پشتکار و تلاش شبانه‌روزی رفع شد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: دولت با جدیت بسیار برای رفع مشکلات حرکت می‌کند. شکرخدا تاکنون هیچ‌کدام از کارخانجات شهرستان به سمت تعطیلی نرفته‌اند.

مرادی اضافه کرد: تاکنون ۲۳ کارخانه در بروجرد به مدار تولید بازگشته‌اند و در شهرستان محصولاتی تولید می‌شود که به آمریکا و کانادا صادر می‌شود.

وی بیان کرد: از طرح‌های اشتغال‌زایی دانشگاه‌ها استقبال می‌شود و به‌عنوان پایلوت از طرح‌های دانشگاهی برای رونق کسب کار استقبال می‌کنیم و با همدلی و همفکری مشکلات را حل‌وفصل خواهیم کرد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: از بددلی و بداخلاقی دوری کنیم و فضای همدلی را تقویت کنیم، افراد شایسته و توانمند باید وارد میدان شوند تا مشکلات کمتر شود.

مرادی اظهار کرد: سه کمیته در سطح دانشگاه‌ها شامل کمیته اقتصادی و اشتغال، کمیته اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و کمیته نخبگان دانشجویی راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام محسن قربانیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد لرستان نیز گفت: در بخش آموزش در تأمین استاد با مشکل روبرو هستیم و باید از ظرفیت اساتید بومی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد ظرفیت‌های خوبی برای آموزش‌های پزشکی دارد، افزود: ۴۰ درصد بخش دانشجوی پرستاری کشور در دانشگاه آزاد تأمین می‌شود، امیدواریم علوم پزشکی لرستان در جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد کمک کند.

برچسب ها: کارخانه ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.