انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان

اعضای جدید هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برگزیده شدند.

در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی که صبح امروز با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، از مجموع ۹۱ رای ماخوذه، حسن اسدزاده شهیر با ۵۵ رای، امیر کریم زاد شریفی با ۵۲ رای، صابر صادقیان با ۴۶ رای، وحید تاج مهر با ۴۶ رای، اصغر وثوقی با ۴۰ رای، مهدی حافظ زاده با ۳۹ رای و امیر علی روزگار با ۳۹ رای به هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی راه یافتند.

همچنین محمد رنگساز با ۳۸ رای و سعید جعفری نامور با ۳۴ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

زهرا اسمعیل پور فلاحی با ۵۹ رای به عنوان بازرس اصلی و مجتبی کرمانی زاده با ۲۴ رای به عنوان علی البدل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برگزیده شدند.

اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ۹ نفر هستند که ۲ عضو آن شامل استاندار به عنوان رئیس شورا و مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان جانشین و دبیر شورا و هفت نفر دیگر نیز به وسیله رای مستقیم مجمع عمومی برای مدت ۲ سال انتخاب می‌شوند.

دانش افزایی مدیران و کارکنان، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت در سطح ملی، استانی و شهرستانی، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی و نظارت، رتبه بندی و ارتقا جایگاه‌های روابط عمومی‌ها در سازمان از مهمترین اهداف تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.