مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: روابط عمومی ها رسالت خطیری در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مقابله با توطئه های دشمنان بر عهده دارند.

ˈمحمدحسین شفیقˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: ماموریت اصلی روابط عمومی ها علاوه بر انجام کار تبلیغاتی و برگزاری جلسات، تولید خبر از حوزه کاری و ارتباط و تعامل شایسته با اصحاب رسانه است.

وی گفت: مسؤولان روابط عمومی ها رسالت خطیری در اطلاع رسانی خدمات دولت و آگاه سازی مردم بر عهده دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران افزود: با عنایت به در پیش بودن ایام انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستان فیروزکوه، لزوم آمادگی مسؤولان روابط عمومی ها در جهت افزایش مشارکت عمومی در انتخابات و انعکاس صحیح وقایع و رویدادهای انتخاباتی شهرستان در اولویت امور است.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی امروز نیز در ادامه سلسله مباحث آموزشی قبلی با محوریت تبلیغ، انواع و اقسام تبلیغ و مزایا و معایب آن برگزار شد، تصریح کرد: انجام این مهم در جهت اطلاع رسانی هر چه شایسته تر خدمات دولت مهرورز و عدالت محور، چشانیدن شیرینی و حلاوت آن در عمل به آحاد جامعه و آماده سازی اذهان عمومی برای رسالت خطیر انتخابات لازم و ضروری است.

شفیق اصحاب رسانه و فعالان خبرگزاری ها و جراید را بازوان اطلاع رسانی بین روابط عمومی ها و مردم توصیف و ابراز امیدواری کرد رابطه و تعامل چند سویه مردم، مسؤولان و خبرنگاران در جهت انعکاس هر چه بهتر اخبار و مسائل و مشکلات شهرستان ها بیش از پیش ادامه یابد.

وی ضعف اطلاع رسانی هدفمند و هنرمندانه را مهمترین چالش پیش روی مسؤولان روابط عمومی ها عنوان و تصریح کرد: ضعف امکانات فقط 10 درصد موضوع است، اما 90 درصد کار به انگیزه، تعهد و تخصص مسؤولان روابط عمومی ها بر می گردد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.