طاهری گفت: هنوز تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت گاز مایع در فارس گرفته نشده و قیمت آن تغییر نکرده است و با همان قیمت قبل عرضه می‌شود.

اسدالله طاهری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس با بیان اینکه هنوز تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت و تعیین نرخ دوم گاز مایع اتخاذ نشده است، اظهار کرد: قیمت گاز مایع تغییر نکرده است و با همان قیمت قبل عرضه می‌شود؛ در حقیقت قیمت گاز مایع در شرایط کنونی برای هر کپسول ۱۱کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

 او ادامه داد: در جلسه‌ای که امروز به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد نیز اعلام شد که همه عرضه‌کنندگان در سراسر کشور باید گاز مایع را با همین قیمت عرضه کنند.

 او اضافه کرد: با توجه به تصمیمات اخیر دریافت گاز مایع با نرخ فوب خلیج فارس ملغی شده است؛ در حال حاضر همه سهمه‌بگیران از جمله خانوارها، هیات‌های مذهبی، مساجد، موکب‌ها و دیگر متقاضیان دریافت گاز مایع می‌توانند با با ثبت‌نام در سامانه «سدف» از گاز مایع یارانه‌ای برخوردار شوند و دولت سوخت را به‌صورت یارانه‌ای در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

 طاهری ادامه داد: همچنین اصناف کوچک از طریق اداره صمت و کارگران ساختمانی از طریق اداره کار نیز می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه موردنظر نسبت به دریافت گاز مایع با قیمت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: اگر تصمیم جدیدی گرفته شود حتما در اسرع وقت به متقاضیان دریافت گاز مایع اعلام خواهد شد.

برچسب ها: گاز مایع ، قیمت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
دروغه