مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در هفتمین یادواره شهدای بهزیستی آذربایجان شرقی فتح قله‌های افتخار ملی و بین الملی را از برکت خون شهدای ایران اسلامی عنوان کرد.

دکتر فرگل صحاف در این یادواره با بیان اینکه ۳ تن از فرزندان اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی جزو شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشندگفت: علاوه بر ۳ فرزند، ۲ همکار این اداره کل نیز به فیض شهادت نائل شده اند و ۵۲ نفر از خانواده‌های شهدا نیز در این اداره کل شاغل می‌باشند.

وی برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ایثار گران، آزادگان، رزمندگان، خانواده‌های شهدا، غباروبی مزار شهدا، تجلیل از بانوان محجبه و برپایی میز‌های خدمت در مناطق محروم را از اهم فعالیت‌های بهزیستی در سال گذشته عنوان کرد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا و رئیس ستاد اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید استان در یادواره‌ی شهدای اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی  نیزجایگاه فعلی کشور را مرهون مکتب اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) عنوان کرد.

سرهنگ گل محمد زاده جایگاه والای شهید و شهادت را خاطر نشان کرد و ابراز داشت: همانگونه که امام راحل (ره) در بیانات خود اشاره کرده اند چگونه می‌توان در خصوص جایگاه شهید و شهادت سخن گفت در حالی که خداوند متعال در کلام خود عبارت وصف عند ربهم یرزقون را درباره آنان به کاربرده است.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را از عوامل موثر در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و با بیان تشییع پیکر ۱۱ شهید در استان طی روز‌های آتی گفت: جایگاه فعلی کشور مرهون کتب اهل بیت و امام حسین (ع) می‌باشد و به همین دلیل دشمن به دنبال تغییر در مسیر فعلی کشور می‌باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این یادواره با بیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه بیان کرد: جنایت‌هایی که رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می‌شود باعث کوتاهی عمر آن رژیم می‌شود لکن همانگونه که فرعون با قتل نوزادان نتوانست مانع تولد موسی و نابودی حکومت خود شود؛ رژیم صهیونیستی هم قادر به ایفای حکومت خود نبوده و هر قطره خون کودکان عمر این رژیم را کوتاهتر می‌کند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی) عمر این رژیم به ۲۵ سال نخواهد رسید.

تراب محمدی با بیان لزوم آگاهی وجدان دنیا و قاطبه ملت‌های دنیا اظهار کرد: بحث مهم فعلی بحث جبهه مقاومت می‌باشد که به وجود آمدن این جبهه حاصل جوشش خون شهدای دفاع مقدس است و این جبهه در سایه پایمردی و خون شهدا و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله اعالی) به وجود آمده است.

وی گفت: ارزش‌هایی که شهدا جان خود را در راه آن، از دست داده اند باید به جوانان منتقل شود و روز به روز به پیروی نهایی و ظهور نائل خواهیم شد.

در خاتمه از خانواده‌های شهدای بهزیستی استان با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها: شهدا ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.