نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: دوری از راه و اهداف شهدا لغزش و انحراف در زندگی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدا روستای بنیز با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف جامعه اسلامی است گفت: چنانچه از هدف و راه شهدا فاصله می‌گیریم انحرافاتی در زندگی و جامعه به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری شهدا فراموش‌شدنی نیست عنوان کرد: شهدا متعلق به خطه و منطقه خاصی نبوده و تمام مردم ایران از برکات وجودی آنان بهره‌مند هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بابیان اینکه نگاه‌ها و اقدامات شهدا باید سرلوحه کار مسئولین و مردم قرار گیرد خاطرنشان کرد: جدایی از اقدامات آنان منجر به از دست دادن استقامت در برابر بسیاری از مسائل می‌شود.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس افزود: چنانچه از هدف شهدا فاصله بگیریم و بخواهیم کار‌های بزرگ و هدف‌دار انجام دهیم دشمن از منفذ‌ها سو استفاده می‌کند.

صباغیان همسو بودن با شهدا را ستود و عنوان کرد: پشتیبان نگاه و راه شهدا نگاه خداست و شکست‌ناپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ص

صحبت های صباغیان در یادواره شهدای روستای بنیز

برچسب ها: شهدا ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار