رفع معضل ترافیک رهاورد مدیریت نوین شهری در آینده‌ای نزدیک در زاهدان

شهردار زاهدان گفت: پروژه‌های عمرانی در این شهر با وجود فراز و نشیب بسیار و تجربه چالش‌های جدی در حال اجراست که این طرح ها معضل ترافیک را در مرکز استان برطرف خواهد کرد.

محمد امیر براهویی  با اشاره به اجرای طرح‌های مدیریت ترافیک شهر گفت:در آینده‌ای نزدیک با تکمیل عملیات ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح در سه نقطه پرتراکم شهری زاهدان، چالش‌های ترافیکی کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در سطح شهر زاهدان سه تقاطع غیرهمسطح در مسیرهای میدان خاتم، میدان کارگر و تقاطع شهید میرحسینی و خیابان آیت‌الله طباطبایی توسط شهرداری زاهدان در حال ساخت است.

شهردار زاهدان با اشاره به جانمایی ایستگاه‌های بین‌شهری به شمال و جنوب سیستان و بلوچستان در مناطقی مانند میدان فناوری و اطلاعات و میدان امام خمینی (ره) خمینی، افزود: زاهدان به عنوان شهری در مسیرهای مهم میان شهری و استانی شایسته برخورداری از ایستگاه‌های استاندارد برای مسافران است که این مهم توسط شهرداری زاهدان جانمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید و عاملی برای کاهش ترافیک و جلای سیمای شهر خواهد بود.

وی با اشاره به سنگ‌فرش شدن چهارراه رسولی زاهدان در آینده‌ای نزدیک، ادامه داد: هدایت موج ترافیکی این محدوده بعد از پایان طرح گردشگری و تجاری که در آن تمامی بازار سنگ‌فرش خواهد شد با بازگشایی معبر ورودی لشکر واقع در جلوی کنسولگری پاکستان، محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار