رئیس دانشگاه شهید بهشتی از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ايثارگران و اين دانشگاه خبر داد.

 در راستای ارزیابی آموزش و توسعه مدیران شاهد و ایثارگر تفاهم نامه‌ای بین معاونت آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید. 

سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه از همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استقبال کرد.

به گفته وی، دانشگاه از کارهای پژوهشی حمایت های لازم را انجام می دهد. اعضای هیات علمی توانمندی های بالایی در زمینه های مختلف از جمله مسائل پژوهشی دارند. 

وی بیان کرد: این تفاهم نامه با هدف توانمندسازی فرزندان معظم شهدا و تربیت مدیران آینده کشور خواهد بود. ارزیابی و استعدادیابی حدود دو هزار نفر از پرسنل ایثارگران توسط دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهد شد.

حسن مدرس‌زاده، معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران هم گفت: بر اساس فرمایشات بنیان‌گذار جمهور اسلامی توانمندسازی فرزندان شاهد و امور ایثارگران امر مهمی است و امیدواریم ما بتوانیم با تفاهم‌نامه امضا شده با دانشگاه شهید بهشتی  خدمت‌رسانی مطلوبی را به جامعه هدف داشته باشیم.

وی افزود: اصلی تربن کار بنیاد شهید توانمندسازی فرزندان شهداست. برای توانمندسازی دانش آموزان و دانشجويان و فرزندان شهدا با دانشگاه صنعتی شریف نيز یک تفاهم نامه همکاری به امضا رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار