استاندار کرمانشاه گفت : برای اینکه میزبانی شایسته‌ای از زوار حسینی داشته باشیم، باید تلاش‌هایی در جهت آماده سازی راه‌های استان برای تردد انجام شود .

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان، با اشاره به میزبانی کرمانشاه از زوار اربعین حسینی، گفت : برای اینکه میزبانی شایسته‌ای از زوار حسینی داشته باشیم، باید در ابعاد مختلفی تلاش‌هایی صورت گیرد که یکی از آن‌ها آماده سازی راه‌های استان برای تردد است.

وی با بیان اینکه اربعین برکات مادی و معنوی زیادی را برای کرمانشاه به همراه داشت، گفت: یکی از برکات آن اصلاح، بهبود و بروزرسانی جاده‌های استان بود که در سال‌های آینده هم این روند باید با قوت ادامه پیدا کند تا زوار و مسافران سفری ایمن داشته باشند. 

استاندار کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه کرمانشاه استانی مرزی است و پنج پایانه مرزی دارد، انتظار می‌رود سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، نگاه ویژه‌ای به این استان و ظرفیت‌های آن داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱ تا ۴۲ درصد از صادرات کشورمان به عراق از مرز‌های کرمانشاه صورت می‌گیرد، گفت: این استان سالانه ۱۲۰ میلیون تن تولیدات صنعتی، ۲۰ میلیون تن تولیدات معدنی و پنج میلیون تن تولیدات کشاورزی دارد و از طرفی سالانه میلیون‌ها نفر از شرق و غرب استان وارد و خارج می‌شوند.

صحرایی با تاکید براینکه توان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف بسیار بالاست، عنوان کرد: طی حدود ۱۰ روز گذشته دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتیم تا بتوانیم توان استان را در حوزه‌های تخصصی این وزارتخانه ارتقاء دهیم و خوشبختانه توافقات خوبی هم صورت گرفت.

وی گفت: در حال حاضر خدمات رسانی خوبی از جمله در حوزه راه به جامعه روستائیان استان داده می‌شود و با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هم برای محرومیت زدایی از روستا‌ها قرارداد‌های خوبی بسته شده و هم اکنون مشغول فعالیت هستند.

به گفته این مسئول، این قرارگاه در شش استان کشور در حوزه محرومیت زدایی اقداماتی را انجام می‌دهند که کرمانشاه هم یکی از آن‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه راه خدمت مسدود نمی‌شود، گفت: ما تا جایی که می‌توانیم تلاش خواهیم کرد تا سطح خدمتگزاری را به مردم استان ارتقاء دهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.