سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به سرعت روند پیری جمعیت کشور، گفت : سرعت روند پیری جمعیت در کرمانشاه بالاست.

زهرا جانجانی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در نخستین گردهمایی پزشکان و متخصصان درمان ناباروری کرمانشاه که به همت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه کشور به سرعت رو به پیری می‌رود، گفت : اکنون ما وظیفه داریم نگران آینده جامعه باشیم، چراکه جامعه به سرعت در حال پیر شدن است و کرمانشاه هم رتبه اول را از این نظر دارد. 

وی ادامه داد: در کنار همه مشوق‌هایی که برای ترغیب زوج‌های جوان به فرزندآوری داده می‌شود، اقداماتی هم که در بحث درمان زوج‌های نابارور انجام می‌شود می‌تواند کمک‌کننده باشد. 

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه بیان کرد: اگر کشور را دوست داریم، باید در بحث تشویق به فرزندآوری و کمک به درمان زوج‌های نابارور یک جهاد عملی داشته باشیم، مانند آنچه امروز در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی انجام می‌شود. 

جانجانی تاکید کرد: اگر ما یک ایران قوی می‌خواهیم، باید در کشور جوان‌سازی کنیم و همه باید برای این هدف، پای کار بیایند و کمک کنند. 

وی از پزشکان و متخصصان زنان و زایمان خواست تا زنان را برای فرزندآوری تشویق و ترغیب کنند. 

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه به فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه اشاره کرد و با تقدیر از اقدامات این مرکز برای درمان زوج‌های نابارور، گفت: انتظار می‌رود این مرکز بیشتر به مردم کرمانشاه معرفی شود و مردم بدانند چنین مراکزی وجود دارند و امید در دل زوج‌های نابارور زنده شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
مهریه