تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس بعد از برخورد به مقاومت دو میلیون و ۶۰ هزار واحدی یک اصلاح داد و مجدد به مدار صعودی بازگشت.

اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص روند حرکتی شاخص‌ کل بورس گفت: شاخص کل بورس بعد از برخورد به مقاومت دو میلیون و ۶۰ هزار واحدی یک اصلاح داد و مجدد به مدار صعودی بازگشت و با توجه به برگشت قوی خود، انتظار رد شدن از محدوده مقاومتی اول و حداقل رفتن تا محدوده دو میلیون دویست هزار واحد وجود دارد.

این تحلیلگر بازار سرمایه افزود: اما تارگت(هدف) اصلی این حرکت محدوده باکس قرمز یعنی دو میلیون و سیصد و ده هزار واحد است. تا زمانی که شاخص بالای عدد یک میلیون و نهصد و هفتاد هزار واحد است این تحلیل اعتبار دارد.

شاخص کل

حسینی در ادامه در رابطه با روند حرکتی شاخص کل هم وزن هم عنوان کرد: شاخص هم وزن بعد از کمی در جا زدن مقاومت مینور خود را از میان برداشت و در حال حرکت به سوی تارگت(هدف) خود در محدوده ۷۷۰ الی ۷۹۰ هزار واحد است.

شاخص کل هم وزن

شایان ذکر است که دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد و سیگنال خرید و فروش محسوب نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار