دبیر رویداد «فردا با فلسطین است» گفت: مرکز معماری اسلامی حوزه هنری طراحی یادمان با محوریت فلسطین را برگزار می‌کند.

شهاب الدین فتحی دبیر رویداد «فردا با فلسطین است» گفت: با توجه به حوادث اخیر که در فلسطین رخ داد، ما هم به عنوان یک انسان، یک مسلمان و یک ایرانی وظیفه خود می‌دانستیم که به عنوان هنرمند که در حوزه معماری فعالیت کرده تا یک رویدادی برگزار کنیم.

وی ادامه داد؛ مرکز معماری در حوزه طراحی یادمانی هم ورود کرده و سابقه دارد، تصمیم گرفتیم با محوریت همین موضوع درباره فلسطین رویدادی را برگزار کنیم و تولید اثر داشته باشیم. برنامه دو روزه با رویداد فردا با فلسطین است خواهیم داشت که در ابتدا طراحی فضا‌های یادمانی را بررسی می‌کنیم و به ملزومات آن می‌پردازیم.

فتحی عنوان کرد: پنجشنبه و جمعه هفته آینده جمعی از معماران و طراحان حوزه معماری را  در رویداد فردا با فلسطین است، دورهم جمع می‌کنیم و با محوریت موضوع فلسطین و مردم مظلوم فلسطین، در قالب‌های تعریف‌شده در عرصه معماری، از المان‌های شهری گرفته تا فضا‌های غرفه‌ای و موقت شهری و فضا‌های بزرگ‌تر و ماندگارتر مثل فضا‌های یادمانی، خلق اثر کنیم.

دبیر جشنواره اظهار کرد: در این رویداد حدود ۴۰ نفر شرکت‌کننده حضور دارند و به فعالیت طراحی و به اشتراک گذاشتن ایده‌هایشان می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار