بانک مرکزی در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور نسبت به انتقال سپرده‌ها، دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی اقدام می‌کند.

بانک مرکزی اعلام کرد: سپرده گذاران و تمام ذینفعان موسسه اعتباری نور می‌توانند از تاریخ شنبه یازدهم آذرماه با مراجعه به شعب سابق موسسه اعتباری نور (ذیل مدیریت بانک ملی) از تمام خدمات بانکی لازم استفاده کنند.

در خصوص سایر ذینفعان بانک، برنامه‌ریزی لازم بشرح ذیل اتخاذ شده است:

۱-شعب و کارکنان شاغل در موسسه اعتباری نور همانند گذشته مشغول به فعالیت بوده و در چارچوب مصوبات کمیته اصلاح نظام بانکی به بانک ملی ایران منتقل می‌شوند.

۲-ارائه خدمات بانکی به تمامی مشتریان محترم اعم از سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان موسسه اعتباری یاد شده با مدیریت و راهبری بانک ملی ایران در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی و طبق روال عادی قبلی به قوت خود ادامه می‌یابد و مشتریان می‌توانند خدمات مزبور را همانند گذشته در چارچوب قرارداد‌های سپرده‌گذاری و تسهیلاتی دریافت کنند. علاوه بر آن در چارچوب مقررات این بانک از خدمات گسترده‌تری که توسط بانک مذکور در حال ارائه است بهره‌مند شوند.

۳- امور سهام موسسه اعتباری نور، پاسخگوی تمام سوالات و درخواست‌های سهامداران محترم موسسه خواهد بود. مطالبات سهامداران محترم موسسه یاد شده در چارچوب مصوبات صدرالاشاره و پس از ایفای تعهدات موسسه مذکور به بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های اجرایی و مراجع قانونی، محاسبه و پرداخت می‌شود.

۴-هیئت سرپرستی منصوب بانک مرکزی در موسسه اعتباری غیر بانکی نور مستقر هستند و تمام مراحل این برنامه توسط آنان و با نظارت کامل در حال انجام است.

۵- بی تردید در کنار لطف و مرحمت الهی، اصحاب رسانه، کارشناسان، مدیران و صاحب نظران نظام بانکی در راستای تشریک مساعی برای دستیابی به اهداف مد نظر این تکلیف مهم، نقش انکارناپذیری داشته و مددکار مسئولان و عوامل این ماموریت هستند.

در پایان خاطر نشان می‌سازد این فرایند به عنوان گامی مهم در راستای حفظ ثبات و سلامت نظام بانکی محسوب شده و همراهی در اجرای موفق آن برای ارائه خدمات بهتر به آحاد جامعه مورد انتظار می‌باشد؛ بنابراین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از هموطنان گرامی تقاضا دارد اخبار و اطلاعات مربوط به این طرح ملی را صرفاً از طریق اطلاعیه‌های رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملی ایران پیگیری کنند.

برچسب ها: بانک مرکزی ، بانک ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
بعدی نوبت بانک آینده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
داره ورشکسته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
.الان 50روزه بانک ملی جلوی همه تسهیلات را بسته.صدامون هم به هیچ جایی نمیرسه.دست ما به جایی بند نیست
Germany
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
بانک داری اسلامی راه بندازید!
همه بانک ها ادغام بشن
بیشتر شعبه ها جمع بشن
نابودی اقتصاد به خاطر بانک ها و دلال ها هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
کارکنان موسسه نور به چه سرنوشتی دچار می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
ماسمالیزاسیون ورشکستگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
بانک آینده چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
موسساتی که با پولهایی که برای دزدی پول مردم که سالها پیش با بانکها ادقام شدن و پول چپاول شده مردم رو از بیت المال و جیابول مردم به مالباخته ها دان چیشد اون پولهای دزدی و دزدهاش چی شدن مسبب و نازر موسسات کی بود؟ الان دوباره برای پسدادن پول مالباخته ها دست چماول به بیت المال میره؟خدا لعنت کنه و ناظر و مجری و برخورد کننده ها که براحتی از چپاول بیت المال و این همه ضایع شدن حق الناس میگذرن بعد فریاد مسلمونیو..میزنن اینها به ۶یچ چیز اعتقادی ندارن جامعه فاسد حاکمان فاسدی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
عجبا
خود بانک ملی ، سراسر مشکل داره و باید آنرا به یک موسسه مالی دیگه واگذار کنند !!! حالا میخوان یک موسسه دیگه رو به بانک ملی بدهند ؟!
کوری عصا کش کور دگر شود !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
بهتر بود اول از بانک آینده شروع می کردید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
بانک های دی،آینده،گردشگری،شهر،موسسه اعتباری ملل تکلیفشان چیست؟!
آخرین اخبار