مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح کانون مدرسه در ۲۱ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان آغاز شد.

زهرا آبسوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: طرح کانون مدرسه در ۲۱ مرکز از مجموع ۲۳ مرکز ثابت در استان از اول آذر تا پایان اردیبهشت ماه براساس تفاهم نامه موجود اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آموزش استفاده کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری و کتابخانه کانون هر هفته به ظرفیت ۲ تا سه جلسه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس دولتی و غیر دولتی اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: در طی اجرای این طرح دانش آموزان ۲ تا سه ساعت در کانون در قالب اردوی یک روزه حضور خواهند داشت.

آبسوران ادامه داد: در حال حاضر خدمات به صورت حضوری است و حاضران می‌توانند در صورت علاقمندی به عضویت کانون نیز در آیند.

وی با بیان اینکه لازم است تا اطلاعات دانش آموزان حاضر در طرح در سامانه نورینو ثبت شود، گفت: این موضوع برعهده آموزش و پرورش استان است.

آبسوران با اشاره به اینکه امسال سال سوم اجرای این طرح فرهنگی است، یادآور شد: بیش از ۱۹ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.