شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران شعبه کرمانشاه در خانه صنعت، معدن و تجارت استان امروز افتتاح شد.

محمد نژاد معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت : رعایت تمام استاندارد‌های مرتبط با ضوابط و مقررات در جهت به روز بودن پرسنل و رعایت الزامات فنی مطابق با استاندارد ایزو ۱۷۰۲۰ مهم‌ترین اصل محرمانگی و بی‌طرفی است.

محمد نژاد افزود: در بازرگانی بین المللی که طرفین داد و ستد ساکن کشور‌های مختلف می‌باشند و کالا از کشور ثالثی بارگیری و حمل می‌شود خریدار قبل از وصول کالا نمی‌تواند از انطباق مشخصات کمی و کیفی و سایر خصوصیات کالا با قرارداد فروش اطمینان حاصل نماید.

مدیرعامل شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران هم دراین مراسم گفت: شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، یک شرکت بزرگ بازرسی تو کشور است که امتیاز بازرسی کالا از مبدا به مقصد در داخل و خارج از کشور را دارد.

خرسند افزود: اخیرا به جهت کنترل سیستم‌های مرزی به جهت کالا‌های واردات و صادرات خصوصا از طریق سوختی در ۶ مرز اصلی ومهم استان که از اهمیت استراتژیک برخوردار است؛ و این کار بزرگ تقریباً از ۲۰ روز پیش قرارداد بسته شده و مکلف هستیم که نیرو‌هایی از شرکت بازرسی مهندسی وصنعتی ایران در ۶ مرز اصلی استان کرمانشاه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: شرکت ما بزرگ‌ترین شرکت بازرسی در کشور است که ۱۰۰درصد متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است.

خرسند بیان کرد: این شرکت تنها شرکتی در ایران است که هم بازرسی و هم بورسیه در جهت کنترل خاص است؛ که می‌تواند بازرسی کالا موثر، مطمئن و با امنیت کامل، از اهداف افتتاح این شرکت دراستان کرمانشاه باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.