مدیر شرکت آب و فاضلاب مهاباد گفت: با تلاش پنج ساعته غواصان، صافی برج آبگیر تصفیه خانه سد این شهر پاکسازی شد و کیفیت آب شرب مهاباد ارتقا یافت.

مسعود امجدی مدیر شرکت آب و فاضلاب مهاباد گفت: پس از اعلام نیاز این شرکت مبنی بر گرفتگی صافی برج آبگیر تصفیه خانه سد مهاباد چهار نفر از غواصان سازمان آتش نشانی مهاباد در به محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات غواضان پس از تلاش ۲ روزه در عمق پنج متری زیر آب موفق به پاکسازی صافی و آب مخزن تصفیه خانه تامین شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب مهاباد در ادامه گفت: آخرین باری که صافی برج آبگیر تصفیه خانه مهاباد پاکسازی شده بود مربوط به سال گذشته بوده و امسال هم به دلیل ورود انواع مواد اضافی و زباله نسبت به پاکسازی آن اقدام شد.

امجدی از شهروندان خواست نسبت به رعایت نظافت اطراف سد و جلوگیری از آلودگی آب در بالادست سد حساس باشند و درصورت مشاهده هرگونه عامل آلوده‌کننده آب، موارد را بلافاصله به این اداره اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: دریاچه سد مهاباد از مهمترین مکان‌های گردشگری این شهرستان است که در فاصله یک کیلومتری این شهر واقع شده و همه‌روزه و به ویژه در روز‌های تعطیل پذیرای شمار زیادی از شهروندان و گردشگران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.