مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت:کیفیت آب شرب در شهرکرد استاندارد است و شهروندان نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

احمدرضا محمدی با اشاره به اینکه آب شرب شهرکرد در حال حاضر از چند منبع تامین می‌شود، اظهار داشت: چشمه کوهرنگ، چاه آب، تصفیه‌خانه سامان و طرح فدک منابع تامین آب شرب در این شهر هستند، البته میزان برداشت از طرح فدک محدود است.

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلف برای سنجش کیفیت آب شرب شهرکرد به محلات مختلف اعزام شده‌اند، افزود: ذائقه مردم با تغییر منبع آب دچار تغییر شده است، بنابراین شاید علت گلایه‌ها به همین دلیل باشد، آزمایشات میکروبی و شیمیایی بر روی مخازن ذخیره آب انجام شده است و مشکلی در خصوص کیفیت آب وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: طرح فدک تحت مدیریت شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری است و مدیر مربوطه باید در خصوص کیفیت آب این طرح پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: از صبح دیروز تاکنون گروه‌های سنجش کیفیت آب شرب شهرکرد در محلات منظریه و میرآباد حضور پیدا کرده‌اند و پس از انجام آزمایشات بر روی آب، کیفیت آب شرب را تضمین کرده اند و شهروندان نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار