امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین دانشگاه بیرجند و مؤسسه زمین شناسی آکادمی علوم چین

تفاهم‌نامه همکاری علمی بین دانشگاه بیرجند و مؤسسه زمین شناسی آکادمی علوم چین به امضاء روسای دو طرف رسید.

 این تفاهم نامه برای توسعه همکاری‌های علمی بین المللی، بین دانشگاه بیرجند و موسسه زمین شناسی آکادمی علوم چین، به امضای لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و پروفسور یانگ رئیس موسسه زمین شناسی آکادمی علوم چین رسید.

در مراسم امضای این تفاهم نامه، دکتر خطیب، استاد گروه زمین شناسی دانشگاه بیرجند ضمن معرفی پروژه‌های تحقیقاتی مشترک در دست انجام، به ظرفیت‌های بسیار خوب مؤسسه زمین شناسی آکادمی علوم چین در حوزه امکانات آزمایشگاهی اشاره کرد و نتایج این تحقیقات را برای دانشگاه و منطقه مفید دانست.

دکتر نویدی نیا، رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه بیرجند نیز ضمن اشاره به حوزه‌های مختلف مورد علاقه دانشگاه برای همکاری‌های علمی با مؤسسه علوم چین ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های متقابل افزایش یابد.

در این دیدار پروفسور یانگ رئیس مؤسسه زمین شناسی آکادمی علوم چین ضمن تشکر از پذیرایی صمیمانه دانشگاه بیرجند اعلام آمادگی کرد تا در زمینه توسعه همکاری‌های دو طرف در حوزه‌های مختلف پژوهشی و آموزشی از جمله پذیرش دانشجوی مشترک، گام‌های عملیاتی توسط دو طرف برداشته شود.

هم اکنون مطالعات مشترک میدانی زمین شناسی با حضور تیم تحقیقاتی مشترک شامل ۴ نفر از اساتید چینی و اساتید گروه زمین شناسی دانشگاه بیرجند به مدت حدود ۲۰ روز در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.