محکومیت ۲۳۰ میلیارد ریالی قاچاقچیان خودرو خارجی در اردبیل

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: راننده خودرو‌های قاچاق علاوه بر ضبط خودرو به پرداخت جریمه ۲۳۰ میلیارد ریال محکوم شدند.

علی رحیمی آذر گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه خودرو بنز خارجی مدل cc ۲۰۰ به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال و یک دستگاه خودرو BMW مدل ۳x به ارزش ۳۴ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه به ضبط خودرو، دو متهم را در خصوص خارج نکردن خودرو BMW مدل ۳x ورود موقت در مهلت مقرر، جمعاً به پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه همچنین در خصوص خارج نکردن یک دستگاه بنز خارجی مدل cc ۲۰۰ ورود موقت در مهلت مقرر را بررسی و تخلف را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت ۴۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر افزود: شعبه در خصوص متهم ردیف چهار به دلیل مباشرت در قاچاق کالا و حمل آن به پرداخت ۹۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی اردبیل پس از دریافت گزارش پیرامون استفاده از خودرو‌های عبور موقت پس از پایان مهلت قانونی، موضوع را بررسی و گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.