علیزاده گفت: دولت سیزدهم به اجرای طرح‌هایی پرداخت که گاه تا ۲۰ سال بلاتکلیف بودند و با این اقدام به امیدافزایی در جامعه و اعتمادسازی بین مردم پرداخت.

نماینده مردم شهرستان‌ دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل و ایمن‌سازی محور دامغان- معلمان و دامغان- گلوگاه از جمله مطالبه مردمی به جا مانده از پنج دوره قبل مجلس شورای اسلامی در شهرستان دامغان استان سمنان بود که حدود ۲۰ سال از عمر اجرای این طرح‌ها می‌گذرد و این روند طولانی در تکمیل طرح‌ها باعث آسیب به اعتماد اجتماعی می شد.

وی تاکید کرد: اعلام زمان ‌بندی اجرا و تکمیل طرح‌های مصوبه رییس جمهور از موارد مهم و موثر در امیدافزایی است که هر گونه کوتاهی در تحقق وعده‌ها امیداجتماعی را خدشه‌دار می‌کند.

وی اضافه کرد: در سفرهای رییس جمهور به استان‌ها باید برنامه زمان بندی اجرای طرح‌ها به عموم اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان تلاش‌ها باشند.

نماینده مردم شهرستان‌ دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز بیمارستان ۵۰ تختخوابی دامغان و ساخت بیمارستان جدید از جمله وعده‌های دور اول سفر رییس جمهور به استان سمنان بود و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان از رویکردهای مصوبات سفر دولت بود که هنوز این وعده‌ها محقق نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار