علیزاده گفت: پرتاب موشک‌ها به سمت رژیم اشغالگر در قالب عملیات طوفان الاقصی در مقایسه با نبرد چند ۱۰ ساله غزه، نشانه تحول عظیم نبرد جبهه مقاومت است.

علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب اسرائیل کشور نیست، بلکه پایگاه عملیاتی تمدن غرب در سرزمین‌های اسلامی است که اکنون جبهه مقاومت با تاسی از منش و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی این رژیم غاصب را در قالب عملیات طوفان الاقصی هدف گرفت.

وی اضافه کرد: جنگ میان غزه و رژیم غاصب اسرائیل جنگ بین حق پرستان و یا جنگ بین ۲ قومیت نیست، بلکه جنگ میان سرزمین فلسطین با یک رژیم برگرفته از غرب است.

وی اظهار کرد: تمدن غرب به دنبال اهداف شوم خود با عاملیت رژیم صهیونسیتی در سرزمین‌های اسلامی است و پرتاب موشک‌ها به سمت رژیم اشغالگر در قالب عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای سخت بر دشمنان تحمیل کرد.

علیزاده تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی پاسخی به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است و در ادامه این عملیات پیروزمندانه بدون شک روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع خواهد کرد و نویدبخش نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.