سردار زارع کمالی گفت: امروز باید با همان روحیه جهادی و انقلابی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنیم.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه گفت: امروز ما نباید بایستیم بلکه باید با همان روحیه جهادی و انقلابی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنیم.

او افزود: در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ما باید به فرامین رهبر عزیزمان عمل کنیم و هیچ وقت ناامید نشویم و همچنین واقعیت را ببینیم که چه اتفاقی افتاده است که ما از دامنه کوه موفقیت به قله رسیده ایم.

سردار زارع کمالی ادامه داد: اگر می خواهیم به اهداف یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت، برسیم باید با روحیه جهادی انقلابی، روحیه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و با توکل به خدا و اهلبیت (ع) این مسیر را ادامه دهیم.

این مراسم با حضور مسئولان شهرستان، پاسداران، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در حسینیه حضرت ابوالفضل و علی اصغر ع شهرمهردشت ابرکوه برگزار شد.

 تجلیل و تقدیر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، اجرای گروه سرود ترنم ظهور و روضه خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.