نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در استان‌ها موجب امیدآفرینی، از بین رفتن فاصله مردم با مسئولان، شناسایی نقاط ضعف، خلاءها، کمبودها و کاستی‌ها می‌شود.

حسین بامیری با اشاره به برکت‌های سفرهای استانی دولت گفت: سفرهای استانی دولت با رویکرد محرومیت‌زدایی، برای جامعه امید آفرین و برای به سرانجام رسیدن طرح‌های برزمین مانده کارساز است.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: تغییر فلسفه وجودی سفرهای استانی به سمت پروژه‌محوری برای برخی از حوزه‌های انتخابیه و شهرستان‌های چندگانه رهاوردهای خوبی به دنبال داشته است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار کرد: پروژه‌محوری شدن سفرهای استانی و به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام با ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی که از دهه‌های گذشته به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات لازم بر زمین مانده است از مهمترین دستاوردهای سفرهای استانی دولت به شمار می‌رود.

بامیری ادامه داد: حاصل سفر رئیس‌جمهور علاوه بر به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام، باید شامل طرح‌هایی برای مناطق شهری و روستایی که ضریب بهره‌وری آن‌ها کم است باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در استان‌ها حضوری معنادار است که موجب امیدآفرینی، از بین رفتن فاصله مردم با مسئولان، شناسایی نقاط ضعف، خلاءها، کمبودها و کاستی‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: دولتمردان از همین رهگذر بازدیدهای میدانی است که می‌توانند در نشست‌های هیات دولت برای پیشرفت استان‌ها و شهرستان‌ها تصمیم‌های عالمانه، هوشمندانه و آگاهانه بگیرند.

بامیری افزود: با این وجود براساس اعلام استاندار چهار محال و بختیاری استان در برخی از شاخص‌های اقتصادی رشد خوبی داشته است.

وی بر ضرورت وجود تیم اقتصادی همسو، هم جهت، قوی، ورزیده در دولت که بتواند در مسیر تحقق سند چشم‌انداز توسعه کشور گام بردارد تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار