احداث پارک آبی در بیرجند/ به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

مدیر سرمایه گذاری شهرداری بیرجند گفت: احداث پارک آبی و شهربازی در بلوار صنعت و معدن بیرجند در دستور کار قرار دارد.

علوی مدیر سرمایه گذاری شهرداری بیرجند در صحن علنی شورای اسلامی شهر بیرجند از احداث مجموعه پارک آبی و شهربازی در حاشیه بلوار صنعت و معدن خبر داد و با بیان اینکه اجرای این طرح از پارسال به نحوی که قابلیت جذب گردشگر و ایجاد جاذبه داشته باشد، در دستور کار قرار گرفته است، گفت: بخش اعظم این طرح به حوزه سرمایه گذاری محول شده است.

او با اشاره به اجرای اقداماتی مانند گرفتن مشاور و برنامه ریزی برای موارد تأمین مالی افزود: در این زمینه به سراغ یکی از مالکان پارک آبی کشور رفته و جلساتی به صورت آنلاین با وی برگزار شده است.

علوی اعتبار مورد نیاز برای اجرای پارک آبی را بالغ بر ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان و شهربازی را ۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۲۸ هزار متر احداث می‌شود که ۲۰ هزار متر برای شهربازی و ۸ هزار متر به پارک آبی اختصاص می‌یابد.

مدیر سرمایه گذاری شهرداری بیرجند با بیان اینکه دریافت استعلامات، اجرای این مجموعه در هر دو بخش به طور همزمان شروع شده است، اظهار کرد: مطالعات مرحله اول انجام و مطالعات مرحله دوم تا پایان آذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: در این طرح تأسیسات، المان قلعه بیرجند، قسمت‌های تجاری، امکانات تفریحی و رفاهی تعبیه شده است.

علوی با اشار به اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح گفت: برای حل این مشکل نیاز به مشارکت شورا در زمینه تهاتر زمین، اعمال بسته‌های تشویقی برای اراضی و پروانه با هدف جذب سرمایه گذار است.

برچسب ها: پارک آبی ، شهربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.