ضرورت اطلاع دستگاه‌های امنیتی از ورود گردشگران به خراسان جنوبی/ پارک آبی در بیرجند احداث می‌شود

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر دستگاه‌های امنیتی از ورود گردشگران به استان مطلع شوند، می‌توان در بستری امن خدمات امنیتی به آن‌ها ارائه داد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران با توجه به ناشناخته بودن بسیاری از جاذبه‌های گردشگری استان گفت: شرایط اقلیمی  خراسان جنوبی باعث شده تا جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در نقاط کویری قرار گیرد و  باعث گم شدن گردشگران شود.

او افزود: لازم است زمانی که تور‌های گردشگری وارد استان می‌شوند دستگاه‌های امنیتی  از این موضوع آگاهی داشته باشند تا بتوانند در بستری امن، به گردشگران خدمات امنیتی ارائه دهند.

طالبی از دستگاه‌های اجرایی خواست موضوع زباله گردی و تکدی گری را بیش از پیش مدیریت کنند تا چهره استان در مقابل گردشگران تخریب نشود.

شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هم تعداد میراث ناملموس ثبت شده را ۱۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۰ مورد را انتخاب کردیم تا بتوانیم در خصوص آن، جشنواره‌هایی با حضور گردشگران برگزار کنیم.

در این نشست بهترین شهردار بیرجند از آغاز اجرای پارک آبی در بیرجند خبر داد و گفت: هم اکنون طراحی‌های این طرح انجام شده است و قرار است از طریق منابع داخلی شهرداری این طرح اجرا شود.

برچسب ها: گردشگران ، پارک آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار