رئیس پارک علم و فناوری گلستان از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش به مدت ۴ روز در گرگان خبر داد.

حامد پاک‌نژاد گفت: نمایشگاه امسال با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحد‌های فناور در ۲۳ غرفه از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ آذرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان افزود: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ با حضور استاندار گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌های استان در محل کارخانه نوآوری گرگان (واقع ابتدای کمربندی گرگان- روبه‌روی اکبرجوجه) افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تعداد ۶ کارگاه آموزشی و پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی ۴ روز در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

پاک‌نژاد ادامه داد: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از بخش‌های مختلف مشاوره‌ای از قبیل مشاوره‌های تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده کنند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال نیز همچون سال گذشته، با تخصیص فضا‌هایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده سعی شده فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم آوریم.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان تا روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ دایراست و بازدید برای عموم آزاد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر به مدت چهار روز از نمایشگاه دیدن کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.