استاندار قم:

مدیران کاهل در زمین دشمن بازی می کنند

استاندار قم گفت: اگر مدیران در خدمت رسانی به مردم کاهل باشند، در زمین دشمن بازی کرده و او را به هدف خود نزدیک می‌کنند.

سید محمد آقامیری، استاندار قم در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج یک تفکر است که همه جا کارساز است و در طول حیات انقلاب اسلامی همواره پیشرو بوده است.

وی با بیان اینکه با جوانان، کار جهادی و تفکر بسیجی مشکلات کشور حل می‌شود گفت: اگر مدیران کشور امروز به درستی عمل نکنند و در خدمت رسانی به مردم کاهلی داشته باشند، در زمین دشمن بازی کرده و او را به هدف خود نزدیک می‌کنند.

 آقامیری به نقش آفرینی بسیجیان در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: بسیج هرگز محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور ما زنده است کشور نیز زنده خواهد بود. 

استاندار قم در ادامه به تلاش دشمنان برای آسیب رساندن به کشور پرداخت و گفت: امروز دشمنان جرات حمله نظامی به کشور ما را ندارند، اما با راه‌اندازی جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال القای ناکارآمدی در نظام اسلامی و ایجاد حس نارضایتی در مردم هستند. 

آقامیری به بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: قوانین برای راحت کردن زندگی مردم وضع شده و مدیران باید از انعطاف‌های قانونی بهره گیرند و مشکلات مردم را رفع کنند چرا که دشمنان دنبال ناامید کردن مردم هستند. 

وی افزود: مدیر بسیجی باید تفکر خدمت رسانی خود را عیان کند چرا که صندلی مسئولیت در جمهوری اسلامی صندلی خدمت است نه یک غنیمت. 

مسئول بسیج ادارات استان نیز در این گردهمایی، جهاد تبیین را یکی از ضرورت‌های امروز جامعه عنوان کرد و گفت: تمامی مدیران، مسئولان و اقشار مختلف بسیج باید نسبت به جهاد تبیین اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در این عرصه فعالیت کنند. 

سردار سید جواد هاشمی به برپایی میز خدمت در دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی اشاره کرد و گفت: بنا به دستور معاون اول رئیس جمهور، مدیران دستگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار