شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از رعایت نشدن قانون راهنمایی و رانندگی و پارک انواع وسایل نقلیه در محل پارک ویژه معلولان خبر داد.

احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام به حقوق شهروندی است، داشتن یک شهر قانونمند به گونه است که همگی از راه رفتن در پیاده‌روهایش و رانندگی در خیابان‌هایش لذت ببرند. در خیابان‌ها با نصب تابلو مکان‌هایی را برای پارک خودرو‌های جانبازان و معلولان در نظر گرفتند، اما به گفته شهروند ما در اغلب موارد دیده شده برخی از شهروندان به این تابلو‌ها توجهی نمی‌کنند و تاکنون اقدامی هم در این خصوص صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از خیابان‌های مختلف شهر تهران رعایت نشدن این قانون را به نمایش درآورد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، طبق قانون در خیابان‌ها و محله‌هایی که تردد جانبازان و معلولان بیشتر هست مکان‌هایی با تابلو مخصوص برای پارک خودرو مشخص شده که تقریبا در صد در صد موارد از طرف مردم بی توجهی شده و در آنجا بقیه خودرو‌ها پارک می‌کنند که این موضوع باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای این عزیزان می‌شود و بعداز تماس با پلیس و مرکز ۱۱۰ متاسفانه هیچگونه اقدامی برای جابجایی یا تذکر و یا جریمه اینگونه خودرو‌ها انجام نمی‌شود.


پارک خودروها در کنار خیابان

پارک نامناسب خودروها

تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی

پارک موتورها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
متاسفانه پلیس 110 هیچ اقدامی در خصوص پارک غیر مجاز خودروها از جمله جلوی درب ورودی منازل و پارکینگ ها نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
ماده۲۷قانون حمایت از معلولان را برای تمامِ معلولان شدید اجرا کنید اونهم بطور کامل نه دست و ماشکسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
آخر ما متوجه نشدیم این تابلوها مربوط به توقف اتومبیل جانبازان است یا معلولین ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
کاش مشکل معلولان فقط تابلو پارک خودرو بود. در تمامی شهر برای معلولان عبور و مرور تقریباً غیرممکن می باشد. خیابانها ، پیاده روها، مراکز خرید، سینماها و.. یک معلول حق زندگی و حیات ندارد . بخاطر بد بودن شهرسازی معلولین می بایست در خانه زندانی شوند یا اگر جایی می خواهند بروند با حتما کسی همراه آنها باشد در غیر اینصورت رفت و آمد غیرممکن می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
تهران باید تو هر محله پارکینگ طبقاتی بزرگ داشته باشد مخصوصا محله های تجاری نه پارکینگ هست نه سرویس بهداشتی