رئیس جهاد کشاورزی گرمسار از انجام ۸۰ مورد بازدید توسط گشت‌های مشترک جهاد، صمت و بهداشت از واحد‌های صنفی و نانوایی‌های شهرستان خبر داد.

علی جورابلو رئیس جهاد کشاورزی گرمساربا بیان اینکه ۸۰ مورد گشت مشترک جهاد، بهداشت و تعزیرات حکومتی و صمت در گرمسار صورت گرفته است، تاکید کرد: ۴۲ مورد از این بازدید‌ها مرتبط با نانوایی‌های شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازدید‌ها دو مورد تخلف نانوایی‌های گرمسار محرز و پرونده آن‌ها بعد از تکمیل به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد تا با آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد، افزود: ۳۸ مورد گشت مشترک با رئیس اداره تعزیرات حکومتی، صمت و شبکه دامپزشکی از مرغ فروشی‌ها و واحد‌های صنفی نیز انجام و دو پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

رئیس جهاد کشاورزی گرمسار با بیان اینکه تذکرات و اخطار‌های لازم نیز به واحد‌های صنفی و خبازی‌های شهرستان برای رعایت کیفیت تولیدات و نحوه عرضه داده شده است، گفت: در یک ماه اخیر پنج مورد شناسایی و اخطار توقف ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان نیز با تلاش گشت ویژه جهاد، صادر انجام شده است.

جواربلو همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با سرقت دام و افرایش امنیت دامداری‌ها با حضور رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی شهرستان گرمسار خبر داد و بیان کرد: جلسه کارگروه عمومی جهت پیشگیری از بیماری آنفولانزا حاد پرندگان در بخشداری مرکزی گرمسار از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان طی یک هفته اخیر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.