رئیس گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: پنجمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن مشهد ۲ و ۳ آذرماه در مشهد برگزار شد.

مصطفی کلیدری گفت: در گرامیداشت شهدای غزه، پنجمین دوره مسابقات علمیاتی دوام ثامن مشهد در۲و ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن ورزشی الهیه مشهد برگزار شد.

وی درباره جزئیات این سری مسابقات دوام ثامن افزود: این مسابقات در دو روز متوالی در گروه بانوان و آقایان برگزارشد که دوم آذرماه سری مسابقات بانوان و ۳  آذر ماه جمعه مسابقات آقایان برگزارشد و هر منطقه با هم به رقابت پرداختند تا آمادگی مناطق رو در زمینه عملیات امداد و نجات و اطفاءو نصب چادر و.. به عرصه نمایش و رقابت پرداختند رییس پدافند غیر عامل ومدیریت بحران افزود: ضمن تشکر از کارشناسان بحران ورابطین دوام ثامن تمام مناطق که در پنجمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن گرامی داشت شهدای غزه  شرکت داشتند گفت: در این مسابقات ۱۳تیم از آقایان و۱۳ تیم از بانوان حضور داشتند  که به صورت مجزا به رقابت پرداختند و درنهایت امتیازات به صورت تیمی برآورد می‌شود.


وی ادامه داد: این مسابقات به جهت پایدار سازی آموزش‌ها ودر راستای شادابی و نشاط برگزار شدو درنظر است  در ۵ دی ماه همزمان  با هفته کاهش بلایای طبیعی به۳تیم برتر اهدای کاپ و مدال انجام پذیرد.

به گفته کلیدری، جدا از اینکه  طبق روال سنوات گذشته هر سال برآیند تیم‌های بانوان و آقایان امتیاز منطقه را تشکیل میدهد، اما به پاس تلاش تیم‌های مناطق ۳منتخب از تیم بانوان و ۳ منتخب از تیم آقایان  امسال در پنجمین دوره مسابقات عملیاتی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.