مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 2 عملیات اطفاء حریق و 4 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان این استان بوده است.

6 عملیات انجام شده توسط آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی، 6 عملیات توسط آتش‌نشانان طی 24 ساعت گذشته به سرانجام رسید، اظهار کرد: دو عملیات اطفاء حریق و 4 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان بوده است.

وی به 2 عملیات اطفاء حریق انجام شده اشاره کرد و افزود: حریق کنتور برق در شهرک بهشتی و حریق ضایعات در بلوار بعثت انجام عملیات اطفاء حریق را به دنبال داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان به تعداد نجات یافتگان اشاره کردو افزود: 3 نفر طی 6 عملیات انجام شده در 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان این استان نجات یافتند.

بیاناتی بیان کرد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت، نجات افراد محبوس شده در یک منزل در شهرک مدنی و دو مورد نجات حیوانات در شهرک امیرکبیر و جاده ملایر نیز منجر به انجام عملیات امداد و نجات شد.

وی  با اشاره به ثبت 450 تماس شهروندان در سامانه 125 طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: 6 تماس ثبت شده منجر به انجام عملیات شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 15 تماس ثبت شده در سامانه را به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است. خاطر نشان کرد:70 تماس ثبت شده نیز اشتباه بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه 359 مورد از تماس‌های ثبت شده با هدف ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

نجات 3 نفر توسط آتش نشانان همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.