سرمربی آلومینیوم:

گل دریافتی آلومینیوم از پیکان مبتدیانه بود

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: گل دریافتی آلومینیوم از پیکان مبتدیانه بود و بچه‌ها بازی را خوب شروع نکردن و خواب بودند.

مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی با تیم پیکان در اراک گفت: در ادامه سعی کردیم روند بازی را برگردانیم، متاسفانه با اخراج بچه‌گانه و اشتباه بازیکن، تیم ۱۰ نفره شد.

وی بیان کرد: یک گل سالم زدیم که قبول نشد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: در نیمه دوم یک یار کم داشتیم، اما بازی را خوب و متطقی شروع کردیم و توانستیم به گل مساوی برسیم.

حسینی اظهار کرد: بازی کردن با یک یار کمتر در ۶۰ دقیقه کار سختی بود و این را هم باید در نظر گرفت که یک گل هم عقب بودیم.

وی تصریح کرد: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند، اما می‌توانند بهتر بازی کنند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: بازیکنان نباید گل‌های بچه‌گانه بخورند، اخراج و اخطار نباید رخ دهد، زیرا ضربه به تین وارد می‌کند.

حسینی گفت: در مجموع بازیکنان با ۱۰ نفر، بازی که یک هیچ عقب بودند را برگرداند که کار خوبی بود و امید است در بازی بعدی، ۲ امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

وی در خصوص اعتراض تیم حریف به بی‌احترامی سرمربی حریف هم گفت: کار درستی نیست نیمکت به سرمربی حریف حرفی بزند، اما من در این مورد چیزی ندیدم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در خصوص داوری هم اظهار کرد: از من خواسته شده در خصوص داوری چیزی نگویم، اما هوداران هم دیگر از داوری ناامید شده‌اند و فشار می‌آوردند که تیم را از زمین بیرون بیاورم که این کار غیرحرفه‌ای است.

حسینی بیان کرد: باید این مسایل تمام شود که فکر نمی‌کنم تمام شود، اما به واقع باید فکر عاجلی صورت گیرد.

وی گفت: نمی‌دانم، گل آلومینیوم یک وجب و ۲ وجب نبود و گل سالمی بود.

تیم آلومینیوم اراک و پیکان تهران عصر جمعه در رقابت‌های هفته یازدهم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

برچسب ها: تیم پیکان ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.