فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰۶ کیلوگرم مواد افیونی در اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان سراوان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان  بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

 وی در ادامه افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشور‌های همسایه و انتقال آن به شهرستان سراوان قصد حمل به عمق کشور دارند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و طی عملیاتی هماهنگ در بازرسی از محل موصوف مقدار در مجموع ۶۰۶ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه در این رابطه سوداگران مرگ به ارتفاعات کوهستانی متواری شدند، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانون ی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند
   
    

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار