رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تمام جاده‌های این استان امروز جمعه سوم آذرماه ۱۴۰۲ در پی بارش برف و باران برای تردد خودرو‌ها لغزنده است.

سرهنگ غلامعلی نوربخش اظهار داشت: هم‌اکنون تردد در جاده‌های استان روان است، اما به دلیل لغزندگی معابر رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کند و فاصله طولی را رعایت کرده و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ، البسه گرم، بازدید فنی خودرو در روز‌های که بارندگی است، ضروری است و رانندگان باید خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

سرهنگ نوربخش با اشاره به بارش برف در گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و بارده اضافه کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در گردنه‌ها و نقاط برفگیر ضروری است.

وی بیان داشت: بر اساس گزارش کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری و با توجه به بارش‌های آسمانی در استان، بارش پراکنده برف در محور‌های کوهرنگ به بازفت (گردنه چری) شهرکرد به سورشجان (مرغملک)، ناغان به کارون ۴ (بره مرده) شلمزار به ناغان و بارش باران در برخی محور‌ها ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ نوربخش اظهار داشت: بر اساس تصاویر گرفته شده از دوربین مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل، تردد در مسیر‌های استان به صورت عادی و روان بوده و راهداران و ماشین آلات این اداره کل به صورت آماده باش کامل و در حال انجام عملیات راهداری و خدمت‌رسانی هستند و پرسنل حاضر در مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت شبانه‌روزی در حال نظارت و پاسخگویی هستند.

وی تصریح کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود، برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تماس حاصل کنند.

سرهنگ نوربخش ادامه داد: بر اساس اعلام هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران در استان چهارمحال و بختیاری تا اواخر وقت امشب در برخی نقاط ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.