سردار رادان گفت: یکی از دغدغه‌های فرماندهی انتظامی که مورد سفارش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقع شد، کمبود منازل سازمانی و ملکی همکاران عزیز در انتظامی و مرزبانی است.

سردار رادان گفت:  چند استان از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کردستان و آذربایجان غربی به واسطه ماموریت خیز بودن، در اولویت ساخت منازل سازمانی هستند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با بیان اینکه از نادر سازمان‌های مسلحی هستیم که رنج شدیدی از تعداد کم واحد‌های سازمانی و البته ملکی می‌بریم، گفت: بنا را به این گذاشتیم که در یک فاصله و محور زمانی دو و نیم ساله به همت فرماندهان و مدیران و با کمک‌های دولت و مجلس، ۱۰۰ هزار منزل سازمانی در کل کشور برای استفاده همکارانمان بسازیم.

سردار رادان  با  بیان اینکه امروز کلنگ ۴۸۰ واحد منزل سازمانی در شهرستان اهواز زده شد، افزود: تلاش داریم کل سهم استان خوزستان را در طول ۲ سال و نیم به اتمام برسانیم.

او اشاره به بازدید خود از نمایشگاه کشفیات سلاح و موادمخدر فراجا استان گفت: مردم خوزستان از دو موضوع رنج می‌برند که این رنج مردم، رنج ما شده، یکی بحث تیراندازی‌های بی هدف و یکی هم سرقت‌های مسلحانه، ما به همکارانمان ابلاغ کردیم به حکم قانون در هر دو مورد بسیار قاطع، تند و سریع برخورد کنند که همگان ان شاءالله آثارش را خواهند دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.