فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان یزد گفت: از ابتدای سال بیش از ۸۵۰ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی استان شناسایی شده است.

سرهنگ سعید مروتی، فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان یزد گفت: مجموع وسعت تغییر کاربری‌های شناسایی شده به استناد گزارش‌های سامانه جامع اطلاعات مکانی سازمان امور اراضی کشور، بیش از ۱۶ هکتار است که باید اقدام قانونی لازم تا بازگشت تمامی عرصه‌های شناسایی شده به چرخه تولید انجام شود.

او تعامل و همراهی دستگاه قضا و فرماندهی انتظامی استان و همچنین فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌ها با یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی را بسیار مناسب دانست و اظهارداشت:  تقویت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان‌ها از اولویت‌های فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان با هشدار به متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی در برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری، از پایش و رصد مستمر اراضی کشاورزی توسط یگان حفاظت از اراضی کشاورزی مستقر در مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.