با مشارکت آموزش و پرورش کهگیلویه و مرکز رشد و فناوری این شهرستان ، بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیرآموزش وپرورش کهگیلویه هدف از تشکیل  جلسه را آشنایی بیشتر با مرکز رشد و فناوری شهرستان کهگیلویه و فراهم کردن بستر لازم برای نگاهی متفاوت به درس کارآفرینی عنوان کرد.

فریدون فاطمی زاده خاطرنشان کرد: در دنیای امروز هر کسی توانست با فکر خود خلاقیت و نوآوری و ایجاد کند آن فرد می تواند در دنیا ثروت به دست آورد.

مدیر مرکز رشد کهگیلویه نیز در این جلسه حمایت از کسب و کار‌های نوپا و افراد صاحب ایده را یکی از رسالت‌های اصلی مرکز رشد شهرستان عنوان کرد.

شهریار جمالی خاطرنشان کرد: در طول این سه سالی که فعالیت خود را در دهدشت شروع کردیم از افراد صاحب ایده فراوانی حمایت شد که ایده‌های آن‌ها به مرحله تولید محصول و فروش رسیدند.

وی یکی از رسالت‌های مرکز رشد را تیمسازی عنوان کرد و گفت: هر برنام‌های که وابسته به مرکز رشد باشد متشکل از یک تیم اجرای جدید است و هدف از تیمسازی این است که بچه‌ها وارد عمل شوند و تجربه کار تیمی را داشته باشند.

مسوول مرکز رشد کهگیلویه با بیان اینکه خیلی دانش آموزان ما از لحاظ قدرت مالی توان ثبت نام در برخی مدارس خاص را ندارند، افزود: مرکز رشد سرمایه گذاریهایی دارد که میتواند با همکاری آموزش وپرورش شهرستان مکانی را فراهم کند که در آن کار‌های عملی انجام شود، وقتی این فضا تجهیز شد با یک هزینه ناچیزی بچه‌های شهرستان میتوانند از آن امکانات مادی و معنوی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.