تکمیل مهم‌ترین تکه از پازل تسهیل تردد در قلب پایتخت

شهردار منطقه۶ از اجرای نهضت پیاده‌روسازی در معابر قلب پایتخت خبر داد.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه تامین بستر کالبدی مناسب برای حضور فعال شهروندان در فضاهای شهری از مسائل مورد توجه مدیریت شهری منطقه است گفت: پیاده روها یکی از فضاهای اصلی شهر برای تردد عابران پیاده محسوب می شود، که برای دستیابی به شهرهای انسان محور لازم است به عنوان مسیر های اصلی ترددی شهر به آنها توجه ویژه تری شود. 

وی ادامه داد: شهر زنده است و نیازهای خاص خودش را دارد، از اینرو لازم است به صورت مستمر به آن توجه شود و مشکلات احتمالی موجود به سرعت رفع شود، موضوع بهسازی، مرمت و تعمیر پیاده روها یکی از مهمترین برنامه های اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه است که شرایط تردد ایمن را برای عابران پیاده فراهم می کند. 

روحانی با اشاره به جزئیات موضوع افزود: پروژه بهسازی پیاده روها در خیابان های حجاب، خردمند، گمنام مقابل دانشگاه و خیابان حافظ از رودسر تا طالقانی به طور کامل به اتمام رسیده است و خیابان های فلسطین، بیستون، کارگر، اقاقیا، جویبار و عضدی با پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۶۰ درصد پروژه در حال انجام است .   

به گفته شهردار این منطقه مقرر است، در تمامی معابر سطح منطقه براساس اولویت بندی صورت گرفته پیاده روها بهسازی شود، که این اقدام شامل عملیاتی مانند زیر سازی، اصلاح کفپوش، مناسب سازی مسیر برای استفاده نابینایان و افراد کم توان و ... است .

برچسب ها: شهرداری ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
تمام خیابونای مرکز شهر باید دو طبقه بشه
آخرین اخبار