فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الله دادی از برگزاری نشست روشنگری برای پیشکسوتان بسیجی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سید امیر حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الله دادی گفت: در این مراسم پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی به تجدید خاطره روز‌های دفاع مقدس و روز‌های ابتدایی تشکیل بسیج پرداختند. 

او افزود: نشست‌های روشنفگری باعث افزایش انسجام، همدلی و وحدت بسیجیان نسل قدیم و جدید برای پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب می‌شود. 

حسینی ابراز کرد: مباحث مربوط روز دنیای اسلام به ویژه مسائل غزه و فلسطین و مسائلی که باید بسیجیان برای اقناع مخاطبان در جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمنان بدانند در نشست‌های روشنگری مطرح می‌شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الله دادی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج برای اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، گفت: با توجه به سند راهبردی اعتلای بسیج برنامه‌های متنوعی در این هفته در عرصه‌های علم و فناوری، اخلاق و معنویت، دفاعی و امنیتی و برنامه‌های اقتصاد مقاوتی و اشتغال برگزار می‌شود.

حسینی افزود: مهمترین برنامه هفته بسیج اجتماع با شکوه مقاومت و نمایش اقتدار بسیجیان استان که با حضور فرمانده کل سپاه، سرلشکر پاسدار حسین سلامی پنجشنبه ۲ آذر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.