تل آویو: جنگ طولانی در پیش است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که جنگ طولانی در انتظار این رژیم است.

آمریکا گرچه همواره و در هر شرایطی از سیاست‌های توحش گونه رژیم صهیونیستی حمایت کرده است، اما مقامات کاخ سفید به خوبی می‌دانند ورود زمینی اسراییل به منطقه غزه که جمعیتی بالای ۲ میلیون نفر دارد چه تبعات سنگینی برای این رژیم به همراه خواهد داشت و از همین روی به دنبال منصرف کردن این رژیم از این اقدام بودند. با این حال، تل آویو همچنان بر ادامه این جنگ خونین تاکید دارد. 

به گزارش الجزیره، دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد جنگ طولانی در پیش رو داریم. 

این مقام صهیونیست در ادامه افزود: ارتش اسراییل حداکثر فشار ممکن نظامی را به حماس وارد می‌کند و با تمامی سرعت در توان خود به دنبال آزادی اسرا از دست این جنبش است. 

وی بدون اشاره به مفاد و جزئیات نظامی و اقدامات برای آزادی اسرا، افزود: سطوح زیادی در این زمینه وجود دارد. جنگ طولانی در پیش است. برای رسیدن به این اهداف، راه زیادی باید پیمود و ما مجبور به پیمودن آن هستیم. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: هدف فعلی ما بازگرداندن اسرا از غزه است. ما در حال ارزیابی آنچه در آینده قرار است رخ دهد هستیم. 

پیش‌تر مقامات آمریکایی ابراز امیدواری کرده بودند با میانجی‌گری های قطر بتوان شماری از اسرای دو تابعیتی و صهیونیست در قبال آزادی اسرای فلسطینی، آزاد شوند. با این حال، این کابینه رژیم صهیونیستی است که در نهایت باید تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار